Garantija/Grąžinimas

  • Pardavėjas „Dirbtiniai žiedai“ UAB suteikia 7 (septinių) darbo dienų prekės pakeitimo ir pinigų grąžinimo garantiją visoms prekėms, jei atitinkamame pirkėjui pateikiamame dokumente nenurodytas ilgesnis laikotarpis, kuris pradedamas skaičiuoti nuo prekių pristatymo dienos.
  • Numatyta teise pirkėjas gali pasinaudoti, jeigu prekė nebuvo sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais (LR Civilinio kodekso 6.367 str.)).
  • Įsigijus netinkamos kokybės prekę, pirkėjas turi Civiliniame kodekse bei Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217, nustatytas teises. Jei pirkėjo pretenzija patenkinama, taikoma šių taisyklių 9.2. ir 9.3. punktuose nustatyta pinigų grąžinimo tvarka.
  • Brokuotos prekės yra keičiamos ar grąžinamos pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje.
  • Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas arba persigalvoja, pirkėjas padengia prekės siuntimo išlaidas,taip patjam yra negrąžina suma (komisinis mokestis už įmokų surinkimą),kuriąnuskaičiavomokėjimai.lt sistema iš pardavėjo (DIRBTINIAI ŽIEDAI UAB).
  • Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  • 7.1 Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje (pirkėjas pats atsako už pakuotės išsaugojimą prekės grąžinimo/siuntimo metu);
  • 7.2 Grąžinama prekė turi būti nesugadinta pirkėjo;
  • 7.3 Grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos;
  • 7.4 Turi būti išsaugotos grąžinamos prekės vartojamosios savybės;
  • 7.5 Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos (įskaitant dovanas ir kitus priedus), kokios buvo gauta;
  • Pinigai už prekę grąžinami į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą per 14 dienų.
  • Visi skundai dėl prekės gali būti teikiami ir adresuojami www.perkupigu.lt meniu skiltyje „Kontaktai” nurodytais kontaktais.
  • Kilus klausimams, susisiekite su klientų aptarnavimo skyriumi. Maloniai Jums padėsime ir suteiksime visą reikiamą informaciją.
  • Klientų aptarnavimo skyriaus tel.: 8 611 16585

5. Prekių pristatymas ir įteikimas

5.1.Prekių pristatymo kainos Lietuvos Respublikoje:

Dėmesio! Visas prekes turime sandėlyje. Informuojame el paštu, kai užsakymas yra išsiunčiamas. Užsakymai išsiunčiami per dvi darbo dienas po užsakymo apmokėjimo. Jei neturite galimybės apmokėti per el parduotuvę siunčiame el. paštu rekvizitus arba išankstinę sąskaitą faktūrą.

Per kurjerį, kaina 3.99 EUR (kurjeris pristato siuntas iki dvieju darbo dienų, neįskaitant prekės išsiuntimo dienos) Kurjeris pristato darbo dienomis nuo 8-17 val.

  • Jei labai skubu, siunta galime įdėti įautobusų stoties siuntų skyrių. t.y. siunčiame tik į tuos miestus, kur yra tiesioginiai autobusai iš Panevėžio.Tada užsakymą gausite tą pačią arba sekančią dieną (visomis savaitėmis dienomis),kaina 3.99EUR.Jei norite, kad prekes pristatytume šiuo būdu turite suderinti su mumis tel: 861116585
  • Jei pirkimo suma didesnė nei 50EUR, pristatymas kurjeriu nemokamas visoje Lietuvoje.
  • Į Kuršių Neriją siunčiame tik prieš tai suderinus siuntimo kainą, siunčiame tik kurjeriu.
  • Jei klientas pageidaujaatsiskaityti už prekes atsiimant, tuomet papildomai prisidedaišperkamasismokestis: kurjeriui1.00EUR( t.y. nustatytas kurjeriomokestis).
  • Dėl prekių siuntimo į užsienį prašome kreiptis el. paštu :perkupigu@gmail.com

Prekių pristatymas

5.2. Klientas pasirinkęs pristatymą: „kurjeriu” , užsakymą gauna sekančią darbo dieną po išsiuntimo. (Šventiniu laikotarpiu arba į atokesnes vietas kurjeriai pristato iki dviejų d.d. po siuntos išsiuntimo).

5.3. Pardavėjas Prekių pristatymą vykdo pasitelkdamas trečiuosius asmenis – DPD kurjerį. Prieš pristatydami prekę kurjeriai susisiekiasu Klientu ir pasitikslinadėl tikslaus laiko, kuriuo Klientas priims pristatomas Prekes. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.

Pristatymo laiką derina pats klientas, kai kurjeris susisiekia su juo.

5.4. Tais atvejais, kai Klientas negali priimti sutartu laiku Prekių, jis nedelsdamas informuoja telefonu Prekes pristatantį kurjerį ar Pardavėją.

5.5. Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su juo suderintu laiku Prekės pristatomos, tačiau Klientas nerandamas, Klientas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo.

5.6. Prekių kiekį, nomenklatūrą ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.

5.7. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą.

5.8. Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui sąskaitą faktūrą įdeda su prekėmis.

5.9. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas atsirado dėl Kliento kaltės.

5.10. Prekės bus pristatomos Jūsų nurodytu adresu.

Back to Top